duminică

Card XXL Megadiscount

     Magazinele XXL Megadiscount oferă clienţilor săi un atractiv program de fidelizare şi un card de fidelitate plin de surprize. NU mă voi apuca acum să vă enumăr beneficiile şi modalitatea prin care puteţi obţine acest car, ci vă voi lăsa linkul http://www.xxlmegadiscount.ro/Card_XXL_Mega_Discount/Solicita_cardul_XXL_/Solicita_cardul_XXL/pe_DefaultContent1.aspx acolo de unde, printr-un simplu click, cei interesaţi pot obţine TOATE detaliile, informaţiile şi amănuntele de care au nevoie de a intra în posesia cardului de fidelitate XXL megadiscount.
Eu personal mi-am făcut acest card chiar azi (06.04.2014), la numai două zile după ce a fost inaugurat, la noi în Ploieşti, primul magazin XXL Megadiscount şi din ce am văzut eu beneficiile şi mecanismul de funcţionare al programului de fidelizare sunt aceleaşi cu cele de la magazinele Penny, poate şi fiindcă Penny Market şi XXL Megadiscount aparţin aceluiaşi concern comercial german  REWE  Group. Dacă acest card de fidelitate va reprezenta un succes comercial vă aştept pe dumneavoastră, posesorii acestui card să vă exprimaţi opiniile şi (mai ales) experienţele proprii, aici pe acest blog creat special în acest scop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu